Ilyen lett volna a Seventh Age (MAGUS)

Címkék
Mindig szomorú, ha egy játék fejlesztése még azelőtt dől be, mielőtt egyáltalán bejelentették volna. Különösen szomorú, ha magyar fejlesztésről van szó, pláne úgy, hogy nem világháború, nem tank, és nem stratégia, hanem AAA kategóriás multiplatform akció / szerepjáték egy ismert univerzumban. Ilyen lett volna a Seventh Age

Bejelentés hiányában a Seventh Age: Infernal Alliance-ről valószínűleg soha nem hallott volna szélesebb közönség, jelen írás apropóját az adja, hogy csinos látványtervek bukkantak fel belőle a neten – ezeket a lenti galériában tudjátok megtekinteni. Az sem feltétlenül közismert tény, hogy a Seventh Age-et fejlesztő Stormregion egy éve nem létezik, a csapat utolsó, idén megjelent játékát, a Codename Panzers: Cold War-t egy kisebb, az eredeti fejlesztőkből verbuválódott gárda fejezte be. A Seventh Age a stúdió következő nagy projektje volt, mely szakított volna az általuk eddig követett, kizárólag stratégiákra, és elsősorban PC-re koncentráló irányvonallal…

 
Mit lehet tudni magáról a játékról? Viszonylag keveset, egyrészt azért, mert a projekt korai stádiumban volt (2010-nél előbb nem nagyon jelent volna meg), másrészt pedig azért, mert ebben a korai fázisban a legritkább esetben szokás információkat megosztani a sajtóval, vagy a játékosokkal – a Seventh Age esetében sem volt másként. Félfüllel elcsípett információkra alapozva úgy tudjuk, hogy a Seventh Age akció / szerepjáték volt, a hazánkban roppant népszerű MAGUS univerzumba helyezve. A látványtervek azon szóbeszédet is alátámasztják, miszerint a játék ismert MAGUS karaktereket és helyszíneket vonultatott fel. A Stormregion egyébként minden szempontból fel volt készülve egy MAGUS játékra, az univerzum egyik megalkotója, és több remek MAGUS regény írója, Gáspár András (Wayne Chapman, ha így jobban ismerős) régóta a Stormregion sztori-felelőseként tevékenykedett. A Seventh Age lett volna a Storm első igazi multiplatform fejlesztése, a játék Xbox 360 és PlayStation 3 platformokra készült.
 
Izgalmas? Mindenképpen az, kár, hogy múlt időben kell róla beszélnünk. A Stormregion megszűnése a Seventh Age halálát jelentette, és csak remélni lehet, hogy egyszer, valaki talán újra felkarolja az ötletet, a MAGUS univerzum pedig megkapja a maga jól megérdemelt minőségi játékverzióját.
 
(Beküldte: Csati777)
 
 
 
Igényes képek és vázlatképek a kapcsolódó linkeken láthatók.
 

Utolsó hozzászólások   [Ugrás a fórumhoz]

    BePe

    2009-07-28 07:52:24

    Lepus

    konkretan: NEKED nem azt jelentette.

    ellenben a ket _valoban_erintett_ szemely szamara egyertelmu volt a dolog.

     

    mindenesetre koszonom az egyuttmukodest, es remelhetoleg a jovoben is pontosan ugyanannyi idot vesz majd el tolem az onjelolt jogi kifogasokkal es a valodi ugyvedi felszolitasokkal kapcsolatos foglalkozas, mint az elmult evekben. /semennyit./

     

    amelyik _erintettnek_ barmikor problemaja volt, eddig is megtalalt.

    a fogadatlan prokatornak meg joszandekkal van kikovezve. :ok:



    Tomasso

    2009-07-28 08:07:01

    OFF: A fogatlan meg maga esik bele. A jogászi szakmának az ilyen akadékoskodás kelti a rossz hírét...



    -max-

    2009-08-02 16:27:06

    Nálam is van hozzá néhány concept, Stormregion felső sor:

    http://artofmax.com/bio.htm

    A preproduction időszakban készültek



    boomen

    2009-08-08 23:16:27

    Az Airunos képet Meszlényi Péter (és Sánta Kira) festette



    AbeSapien

    2009-08-10 14:39:42

    Ugyan, ugyan, boomen. Aki ismeri M. Pétert, az nagyon jól tudja, hogy még egy emailt sem tud megnyitni, nem hogy digitálisan (vagy bármi egyéb módon) festeni, ezért maximálisan indokolatlannak érzem a zárójelet. Az Airunos képet Sánta Kira festette, Meszlényi Péter irtózatosan elrajzolt skiccei és tökéletesen irreleváns instrukciói "alapján".




belépés jelentkezz be    

Back to top button