Frémorg bányái (WH40k Dark Heresy modul)

Címkék
Ez a kaland Warhammer Dark Heresy-hez írodott, alacsony szintű karakterek számára. A történet meséléséhez szükséged lehet egy Dark Heresy Alapkönyvre, és egy Creatures Anathema kiadványra.

 
Bevezető
A történet Frémorg bányáiban kezdődik, ahol épp egy nagyobb sztrájk tört ki. A bányászok egyöntetűen lezárták a bányát, nem engednek be senkit, csak tárgyaló embereket. Lehet tudni, hogy a Feriakis rendszerben vesztegel egy csatahajó is, ami űrgárdistákhoz tartozik, és hajójukat a bánya sztrájk miatt nem tudják kijavítani.
 
Egy szép napon, Főinspektor Hiemut Katz személyesen kihallgatásra hívja magához a karaktereket. Legyenek bűnözők, vagy szentéletű akolitusok, egy feladatot bíz rájuk. Elmondja nekik, hogy a bányában régóta zajlik már ez a sztrájk, régebben küldött egy személyt, hogy vizsgálja ki a helyzetet. Ő Heinrich Heinz vizsgálóbíró (arbitrátor) volt, de sajnos egy ideje nem jelentkezett, és jelentést sem küldött. Heinrich nagy tudású, és elég felkészült ember volt, így nyilván valami történt vele.
 
A feladat Heinrich felkutatása, a gyanús események feltárása, és a sztrájk megszüntetése.
A karakterek a következő helyeken tudnak elkezdeni vizsgálódni:
·         A bánya
·         A Siramondi karbantartó helyi sejtje
·         Az Administratum adatbankja
 
A Feriakis Rendszer
A Feriakis rendszer egy aszteroida, valaha egy elő bolygó volt, de egy háborúban elpusztult, és több darabra szakadt. Ezekre a darabokra települt először egy kisebb bányászkolónia, majd kialakult két bolyváros, Elhoven és Meilhein. A városok a mélybe épültek, mesterséges szellőzéssel. Az aszteroidának még maradt valami légköre, ezt használják fel. A mélyben alkatrészgyárak, kohók rejtőznek, és van szárazdokk is, ahova nagyobb csatahajókat tudnak szerelésre bevontatni. Itt működik többek között az Egyesült Meilhein Művek, az Elhoven Fészek Alkatrészgyár, a működésért pedig a Siramond Karbantartó techno-papjai felelnek. Nevezetes pont a Sasfészeknek nevezett kikötő, ahova a hajók nagy része érkezik, valamint Sziklatető, ami az Administratum székhelye.
 
Meilhein
Meilhein egy hatalmas bolyváros, ami a bánya járataiból alakult ki. Egy gigantikus lift működik a szintek között, ami több száz kilométer/órás sebességgel szállítja az utasokat. A város minden épülete a bánya járataiból lett kifaragva, ahol pedig hozzá kellett toldani, ott vasat, acélt az egyéb helyben bányászott javakat használták. Sok helyen láthatóak lerobbant gépek, hulladékhegyek, járhatatlan alagutak. Minél lejjebb haladunk a város szintjei között, annál sűrűbb a levegő, annál szűkebbek a járatok, és annál nagyobb a szegénység is. A közbiztonság kielégítő még így is, rengeteg gárdista vigyázza a termelés folytonosságát, ugyanakkor szemet hunynak pár bűnbanda működése felett, hiszen ezek is tudják növelni a bányászok morálját bordélyházakkal, illegális kutyaviadalokkal, szeszcsempészettel.
 
Elhoven pedig hasonló Meilheinhez, azt leszámítva, hogy nem a bányászás a fő tevékenység. Itt főleg gyárak és kohók működnek
 
A szereplők
Főinspektor Hiemut Katz
Ő egy inkvizítor, valamint a Feriakis rendszer kormányzatában is fontos szerepet tölt be. Nagy ember, sok hűséges követővel, és talpnyalóval. Nemrég tért csak vissza a rendszerbe, hogy kiépítse az inkvizíció helyi sejtjét, és felszámoljon néhány eretnekséges, megtisztítsa a kolóniákat a bűntől.
 
Karl Ermentraud
Ermentraud a bányarendszer Frémorg bánya nevű szakaszának főnöke. Ez a rész majdnem ezer kilométer furatot ölel fel. Ők a bányarendszer legalsó, 74. szintjén vannak, 1200 kilométer mélyen. Ő felügyeli a munkálatokat, találja ki a következő fúrások helyét, idejét. Családja nincs, munkájába belesavanyodott, ingerlékeny ember. Kicsinyes, bosszúálló. Szeret akadékoskodni, ahol lehet, megnehezíti az emberek dolgát. Kiállása leginkább testsúlyából adódik, erősen elhízott, arca pattanásos, ragyás.
 
Averiot Guntram mester
Tech-Priest, a Siramond Karbantartó lokális sejtjének vezetője, precíz mérnök ember, alaposan átépítve, már alig található rajta eredeti végtag. Vicces figura, annak ellenére, hogy érzelmei már rég nincsenek, ha kérdezik, mindig igyekszik őszintén válaszolni. Nem lefizethető, de az inkvizíció utasításait legjobb tudása szerint betartja.
 
Gaufrid Abbé
A császári tízek templomának tagja. Gaufrid Abbé egy prókátor, abbé, sokféle egyházi tisztséget viselt már. Rengetegszer vet részt lázításban, felbújtásban, és több helyet azért kellett elhagynia, mert szélhámosnak titulálták. Az inkvizícióval mégsem került összetűzésbe. Jelenleg alkoholista, drogos, dohányos, az összes káros szenvedélytől terhelt. Könnyen lekenyerezhető, hiszen pénze nincs, azt elissza, elkártyázza, vagy elveszik tőle részegebb pillanataiban. Látomásai rettenetesek, a sok drogtól világégést, óriás pusztító férgeket képzel,ha pedig épp nem prédikál, akkor részegen fetreng egy félreeső barlangjáratban. Ládájában többadag kábítószer található, aminek azonosítása Chem Use skillel történhet. Alvilági ismeretekkel Kipp bárjába lehet eljutni. 
 
Felicie Kort
Felicie egy nagyon szép nő, magas, jó kiállású, jó beszélőkével, könnyedén elcsábít bárkit. Általában üzletasszonynak adja ki magát, aki ruhákkal, és ritka élelmiszerekkel kereskedik, valamint dohányáruval, alkohollal. Van egy kis szállítóhajója, a Pacsirta.
Valójában Felicie szabadúszó fejvadász, bűnöző, élete üzletét hajszolja állandóan. Egy időre elszegődött egy Rogue Traderhez, és ebben a környezetben ismerkedett meg néhány Elda kémmel. Ők rávették, hogy segítsen nekik egy ügy lebonyolításában, nagy jutalom ellenében. Természetesen Felicie nem tudott ellenállni a kísértésnek.
 
Kovanen Kipp
Kipp egy hírhedt alvilági személy, van egy bárja a 47-es Körzetben, amit csak Kerületnek hívnak. Nála folyik keresztül az illegális áruk nagy része, ő a főszervezője a bányászok legfőbb szorakozásának is, a kutyaviadaloknak. Kipphez nem egyszerű bejutni, alaposan felfegyverzett keménylegények védik, csakis ismerősön keresztül lehet hozzá eljutni. Másképp nem engedik be őket. Kipp törzshelye a Kipp Bárja nevű kocsma és szórakozóhely.
 
Arbitrator Heinrik Heinz
Az eltűnt arbitrátor. Kemény felgöngyölítő ember hírében áll, rengeteg bűnözőt tett hidegre, és több eretnekséget leplezett le. A bányákban félik a nevét, és mindenki készségesen áll szolgálatába.
 
Verőlegények
Ezen karakterek megtalálhatók a Core Rulebook végén, Heavy néven. Ők Kovanen Kipp emberei. Bármilyen más szerepet is betölthetnek, például bányász, rendőr.
 
Valdó
A valdók a bányászok által használt robotgépek, exo-skeleton, külső váz, nagy terhek cipelésére használható, valamint bányász munkagép.
 
Eldar Kalózok
Eldar Dire Avenger, és Eldar Rangers karakterek.
 
A történet
A Feriakis rendszerben dúlt háborúban Eldák harcoltak a császár ellen, az ütközetnek nem lett győztese, mindkét félnek odaveszett szinte a teljes hadserege. Az eldáknak maradt egy hajója, de sajnos nem tudta elhagyni a bolygó légkörét, és egy régi bányahangárba rejtették a hajót, majd elmenekültek. A bolygó pusztulása persze betemette a hajót, és örök feledésbe merült volna, ha egy jeladó nem kezd sugározni…
 
Ezt a jelet fogták fel erre portyázó elda kalózok. Miután beazonosították a jel forrását, rájöttek, hogy egy régi csatahajó rejtőzik a bolygó bányáiban, az emberektől alig pár száz méterre. Azonnal kellett cselekedniük, egy Rogue Trader kapcsolatukon keresztül találkoztak Felicie Korttal, aki busás jutalom reményében elszegődött hozzájuk. Bevitte őket a bányákba. Itt elsőként lefizették a Frémorg 33-as körletének bányafőnökét, Ermentraud urat, aki már szívesen nyugdíjba vonulna. Ő a pénzből meg is vásárolt egy jegyet egy másik világra, ahol majd nem talál rá senki. A bányában az eldák berobbantottak egy folyosót, hogy közel jussanak a hajóhoz, de sajnos a robbanásba belehalt több mint kétszáz munkás. Ekkor kezdődtek a lázadások.
 
Felicia szerzett Kipptől egy speciális drogot Gaufrid Abbénak, aki a látomásai hatására fellázította a bányászokat, és sztrájkot szervezett. Ekkor érkezett meg Heinz, hogy kivizsgálja mi is történik. Megtalálta a bányában az eldák járatát, de pórul járt, elkapták. Az eldák második robbantásába megint belehalt jópár bányász, és ekkor szüntették be végleg a munkát. Az eldák közben az arbitrátor inkvizítori pecsétjét átadták Ermentraudnak, aki ezt felhasználva elintézte, hogy a Siramond Karbantartók főnöke, Guntram mester aláírja a jegyzőkönyvet, hogy a robbanások oka metángáz volt. Közben az eldáknak szüksége lett némi géperőre, és Felicia elintézte hogy Ermentraud szintén az inkvizítori pecsétet használva selejteztessen le három tökéletes Valdót, ezt leszállította az eldáknak. Ők két alagutat fúrtak, az egyik beomlott. Itt volt az első robbanás, a második robbantásban keletkezett alagút pedig feltelt mérgező vízzel. Ezen a járaton keresztül lehet eljutni az űrhajóhoz, a régi bányahangárba. Tehát a jelen helyzetben az eldák próbálják megjavítani az űrhajót, és meglépni vele, Felicie, és Ermentraud próbálja lerázni és távol tartani az inkvizíciót, Kipp pedig továbbra is szállítja a drogot a részeg papnak, hogy minél jobban lázítsa fel az embereket.
 
 
A Bánya
A bányába nem lehet a főkapunk bejutni, azt lezárták. Van egy mellékjárat, amit két valdóval őriznek éjjel nappal. Itt csak azokat engedik be, akikről úgy gondolják, hogy hasznára válhat az ügyüknek. A karaktereknek több alternatívájuk lehet, az inkvizíciós pecsétekkel persze be tudnak jutni. Bent a bányában a főkapu mögött ideiglenes szálláshelyeket vertek fel. Itt tartózkodik minden bányász, hoznak be élelmiszert, kicsit majális jellege van a dolognak. A pap szónokol nekik. A bánya területén található Ermentraud irodája is a központi bánya irányítóban. Ermentraudhoz könnyen be lehet jutni, rengeteg emberrel tárgyal, ezért várni kell rá általában, Látszólag a sztrájk ellen dolgozik. A bányászoktól elég sok mindent meg lehet tudni, például hírből tudják, hogy teljesen ép valdókat selejteznek le újabban, ezzel is nehezítve az amúgy is nehéz munkát. 12 órás blokkokban dolgoznak, 6 órás alvóidővel. Kevés a fizetés, sokan csak ételt kapnak. A bányarobbanások az új járatok környékén történtek, gázrobbanásról tud mindenki. Elmondják, hogy ha gáz tör elő, akkor egyből riaszt a rendszer, de most nem volt riasztás. Ermentraud csak a robbanásról beszél, meg is mutatja a Siramond karbantartó jegyzőkönyvét, ami pont ezt támasztja alá. Guntram mester pedig köztiszteletben álló személy, nem ír alá akármit.
 
Ha a karakterek lemennek a bányába, akkor a járatokban vizsgálódva demolition vagy hasonló képzettséggel ki lehet deríteni, hogy nem gázrobbanás volt.
 
Demolition próba / Információ
1 siker / Nem gázrobbanás volt, hanem szándékos robbantás
2 siker / Alaposan kitervelt robbantás volt, hogy a megfelelő irányba szakadjon be a fal.
3 siker / A robbantást valami egészen különös eszközzel hajtották végre, több bombát használhattak.
4 siker / A robbantást végrehajtó személy nem egyszerű robbantást hajtott végre, hanem nagyon bonyolult mintába rendezett robbantás sorozatot. Ilyenre a bánya alkalmazottai, sőt, a Siramond karbantartó emberei sem képesek. 1 insanity pont jár az információ mellé.
 
Ha az elárasztott járatba szeretnének lemerülni, ahhoz búvárruha kell, méghozzá a teljes testet fedő, ugyanis aki érintkezik a mérgező vízzel, a bőrét is lemarja.
 
Ermentraud úrnál tett látogatások során könnyen össze lehet futni Felicie Korttal, aki miután megtudja, hogy a karakterek az ügyben vizsgálatot folytatnak, meghívja őket egy kutyaviadalra Kipp bárjába. Itt akarja őket csapdába ejteni, és megölni. Azt mondja nekik, hogy ott több információhoz juthatnak, elvégre sokan megfordulnak egy ilyen viadalon. Biztosít nekik egy páholyt.
 
Az adminisztrátum
Az adatbankban lehet megtudni, hogy Ermentraud úr az utóbbi időben egy nagyobb összeget kapott a számlájára, és abból már sokat el is költött. Látható, hogy egy járatra vett jegyet a Callixis szektor egy félreeső világára, ahol nagy kényelemben lehet élni.
 
A Karbantartó
A Karbantartó üzem rengeteg szerelőcsarnokból áll, sínek vezetnek be minden irányból, szállítószalagon hordják be a javításra rendelt valdókat, bányászvakondokat. Tech-papok járnak kelnek mindenfelé, de a munkálatok nagy részét beosztott technikusok, szervitorok végzik. Nagy a nyüzsgés. Guntram mestert könnyű megtalálni, vagy a munkálatokat ellenőrzi, vagy az irodájában próbál kiigazodni terveken, rajzokon, ősi rúnákon, ráolvasásokat tanulmányoz. Ő kérdésre elmondja, hogy gázrobbanás volt, és a leselejtezéseket nem ő intézte, hanem az emberei, de az inkvizítori pecsétre hajlandó elmondani, hogy úgy tudja, a robbanást az inkvizíció okozta, és megkérték, hogy ne folyjék bele. A leselejtezett valdókat is nekik szállították. Az ügyben Ermentraud járt itt, és inkvizítori pecsétet mutatott. Ő persze nem kételkedik abban hogy Ermentraud az inkvizíció szolgálatában áll. Természetesen Katz ezt cáfolni fogja, így kiderülhet, hogy valójában nem áll.
 
A viadal
Ha elfogadják Felicie meghívását a viadalra, akkor Kipp bárjánál találkoznak, és Felicia az egyik páholyba vezeti őket. Az aréna a bár alatti pincében van, egy jó 20 méter belmagasságú csarnok, valaha szerelőműhely lehetett. Itt építették fel a lelátót, és a páholyokat. A páholyban ahova a karakterek ülnek Felicie és Kipp elrejtenek egy méreg befúvót, és ezen keresztül mérget fújnak be nekik. Felicie egy alkalmas pillanatban lelép a páholyból. Search próbával megtalálható a bevezetett cső a padlóban. A páholyban mérges gázzal akarják őket megölni, először csak altat, aztán öl. Toxic: toughness próba, rontás esetén rosszullét, szédülés, vakság, hányás, gyakorlatilag stunned, siker esetén szédülés (+1 szint fáradtság). Miután hatott a méreg, beront Kipp 5 embere. Felicie pedig hátulról biztosítja, hogy ne jussanak ki élve a páholyból.
 
Felicie nem folyik bele egyedül a harcba, ha gond van, akkor elmenekül. Kipp a bárban barikádozza el magát ezután. Ha harcra kerül a sor, akkor a bárban lesz lövöldözés. Felicie nem hajlandó vallani, de ha megkínozzák, akkor ki lehet húzni belőle, hogy a bányában van, aki felbérelte, a vízzel elárasztott alagút mögött, és hogy Artusnak hívják, azt hazudja, hogy ember. Kipp, ha vallania kell, nem tud az egészről sokat, őt Felicie fizette, hogy segítsen neki elintézni őket.
 
Az Eldák  járatai
Ha a karakterek át akarnak kelni a vízzel elárasztott folyosón, akkor több akadállyal találják szembe magukat. A víz mérgező, savas, aki megfelelő ruha nélkül megy bele, az  meghal. A bányászok persze felkészültek az ilyen helyzetekre, ezért tudnak kölcsönözni megfelelő mennyiségű ruhát. A vízbe az eldák elrejtettek egy shuriken vetőt, amit egy hajszálvékony drót aktivál. Search -10-el. Ha beindul, akkor suppress fire akcióként kiüríti az egész tárat a járat teljes szélességében. Akit eltalál a shuriken, annak a buvrruhája is sérül, így könnyedén a víz áldozatává válhatnak. A shuriken vető adatait a Creatures Anathema kiadványban lehet megtalálni.
 
Az Űrhajó
A járat túloldalán egy óriási barlang húzódik, ez rejti az eldák űrhajóját. Ez a csatahajó jó 5 kilométer hosszú, de még így is a kisebbek közé tartozik. A barlangban az eldák dolgoznak, valdókkal, a kijáratot már felszabadították, láthatóan már csak kisebb dolgokat végeznek, az indulás előtt. Felállítottak egy számítógép állomást, a hajó bejáratához közel, jelenleg itt tartózkodnak többen. Ha a karakterek nem rejtőzködnek, akkor kiszúrják őket. Bekamerázták a bevezető folyosót is. A kamerákat egyszerűen észre lehet venni, próba nélkül, de mivel idegen technológia, nem ismerik fel benne a kamerát. Ezért is észreveszik őket. Ekkor rájuk támadnak. Az eldák jó 20-an vannak, ebből 1 dire avanger, és 5 ranger, a többiek egyszerű technikusok. Az eldák a valdókat is szívesen felhasználják harcra. Ha győznek, akkor elmennek a hajóval, ami a céljuk volt. Ha a karakterek erősítést hívnak, akkor az erősítés esélye, hogy megérkezik időben, 50%.
 
Helyszínek
•   Frémorg bánya, Almani vaskohók, 74.-es kerület, a Kerület.
                         
•   Főkapu, csillék, vonatok, felvonók, hatalmas csarnok, admisztrátori épületek, targoncák, kohóüzemek. A Kerület pedig a szórakozóhely, kocsmák, bordélyok, bandák helyei, Kipp az egyik ismert alak, kutyaviadalok.
                         
•   A bánya előtere, bányászszállások, őrzött terület. Könyvelés található itt.
                         
•   4.es tárna, az aktuális történések helyszíne, jelenleg elbrikádozték magukat az egyik tárnacsarnokban. Ott rendeztek be ideiglenes szállást. Be lehet jutni egy mellékjáraton, amit már senki nem használ, a bányászok itt két valdóval őrzik a bejáratot, csak fegyver nélkül engednek be bárkit.
                         
•   Ermentraud szobája egy magasabb házban van ahonna rá lehet látni a tárnára jól, a bányagépekre, antik hangulatú szoba, festményekkel a falakon.
                         
•   Gépterem, múzeum, s szerelőcsarnok: a tárnával átellenes oldalon található, nagy a nyüzsgés. Oszlopos csarnok. Oszlopokra vannak felfüggesztve a szerelődokkok. Van egy tó is, ami már inkább olaj, mint víz.
                         
•   Kipp bárja, mögötte van a krematórium, mögötte pedig a régi tárna, amiben a viadal helyszínét alakították ki. Viadal után fogadásokat tartanak a bárban.
 
Statisztikák
 
Karl Ermentraud, Adept, Archivist
WS:                 34                    BS:                  39
S:                    33                    T:                     37
Ag:                  28                    Int:                   36
Per:                 43                    WP:                 30
Fellowship:   44                    Wounds:        10
 
Corruption Pts:         3
 
Build:              Well-built                   Skin Color:    Dark
Hair Color:     Black                          Eye Color:     Grey
Age:                52
 
Divination:                 Sins hidden in the heart turn all to decay.
Traits: Blessed Ignorance, Hagiography, Liturgical Familiarity, Superior Origins
Basic Skills: Common Lore (Imperial Creed) (Int) (Hagi.), Common Lore (Imperium) (Int) (Hagi.), Common Lore (War) (Int) (Hagi.), Literacy (Int) (Lit. Fam.), Speak Language (High Gothic) (Int) (Lit. Fam.)
 
Advanced Skills: Speak Language (Low Gothic) (Int), Literacy (Int), Common Lore (Imperium) (Int), Trade (Mining) (Int), Common Lore (Tech) (Int), Common Lore (Mines & Minerals), Tech-Use (Valdo), Drive (Minertransport), Scrutiny +10
 
Talents: Pistol Training (SP), Light Sleeper, Sprint, Tough Constitution,
 
Gear: Administratum robes (Common Quality Clothing), backpack, stub revolver and 20 bullets, auto-quill, chrono, data-slate, necklace (memento), singed parchment (memento)
 
Felicie Kort, Assassin, Sell-steel
WS:                 38                    BS:                  51
S:                    35                    T:                     42
Ag:                  42                    Int:                   32
Per:                 43                    WP:                 30
Fellowship:   44                    Wounds:        13
 
Build: Brawny
Skin Color:    Fair
Hair Color:     Black
Eye Color:     Brown
 
Age:    28
 
Traits: Accustomed to Crowds, Caves of Steel, Hivebound, Wary
 
Basic Skills: Tech-Use (Int) (Caves of Steel), Awareness (Per), Dodge (Ag), Intimidate (S)
Advanced Skills: Speak Language (Hive Dialect) (Int), Speak Language (Low Gothic) (Int), Common Lore (Underworld) (Int), Security (Ag), Charm, Drive (ground vehicle), Scrutiny, Stealth
 
Talents: Melee Weapons Training (Primitive), Basic Weapons Training (SP), Pistol Training (SP), Ambidextrous, Pistol Training (Las), Crack Shot, Jaded, Diehard,
 
Gear: stub automatic with silencer and two clips of ammunition, knife, 3 doses of stimm, charge (corpse hair), black bodyglove (Common Quality Clothing), shotgun and 12 shells, compact las pistol and 1 charge pack, deck of cards (memento), pinfeather (memento), Long Rifle (SP, reliable, d10+4, pen: 2, clip: 8, shots: 1/3/-)
Special Qualities: None
Armor: 4 , Head: 2
 
 
Valdo
 
WS:                 45                    BS:                  az irányitó
S:                    65                    T:                     55
Ag:                  20                    Int:                   0
Per:                 0                      WP:                 0
Fellowship:   0                      Wounds:                    25
 
Talents: Crushing Blow, Crippling Strike
 
Gear:
mining drillhammer, tearing, d10 + 6, pen: 4
short range melter, flame, 5 meters, d10+4, pen: 2
Armor: 4
 
 
Eldar Ranger, Eldar Dire Avenger a Creatures Anathema kiadványban található.
Kovanen Kipp átlagos Scum, verőemberei pedig a Core Rulebook végén Heavy néven megtalálhatók. Kipphez pedig felhasználható a Core Rulebookban található Bounty Hunter.
 

Utolsó hozzászólások   [Ugrás a fórumhoz]

    Aserminio_de_Mueria

    2009-11-17 09:07:31

    Ha Ian Watson regényei hivatalosnak tekinthetőek, ott Jaq Draco inkvizítornak a tenyerébe varrtak egy tetoválást, ami alapesetben nem látszik, de akaratlagosan megjelenítheti, ezzel igazolja magát mindenhol.

     

    A gárdistákon csak azért gondolkodtam, mert nyilván a hajójuk fedélzetén vannak olyan torpedók, amivel meg szokták rohamozni az ellenséges hajókat, ezek nyilván működnek attól, hogy a hajójuk lerobbant. Amikor az elda hajó kiaraszol a bányajáratból, az például tökéletes pillanat lenne ezek bevetésére, amivel jó nagy adag űrgárdistát lehetne a hajó fedélzetére juttatni. Vélhetőleg ők kiráznák a gatyájukból azt a pár elda kalózt. Akár ebben segíthetnének a karakterek is, ha időben feljutottak a hajó fedélzetére. Ez akár a kaland folytatása is lehetne, üldözéses csapatverseny egy kilométeres hajóban.



    Aegis482

    2009-11-17 09:55:05

    Egész jó ez a kaland. nekem alapvetően tetszik ,mert a bányavilágokat roppant hangulatosan elő lehet adni. Mondjuk Space Marine hajó az eséjtelen,hogy vesztegeljen pár tetves miatt. Mondjuk egy Cobra romboló, OK.Ők kb. így reagálnának, ja és attól se kéne tartani, hogy bedarabolja az elda hajót.



    MurciMarci

    2009-11-17 10:10:24

    Aserminio_de_Mueria: hoho, jó ötlet, kár hogy nekem nem jutott eszembe belőni a csapatot egy torpedón :)



    Azraeel

    2009-11-25 08:39:03

    Elmeseltem egykozepesen tapasztalt csapatnak: nem egesz egy ora alatt ledaraltak (amikor rajottek hogy szandekos volt a robbantas, azonnal rekrivaltak felszerelest es ellenoriztek a savas-vizes jaratot ugyhogy egy rovid hentelos kaland lett a dologbol. A modul ettol meg jo csak veszelyesen konnyen csap at erre a vonalra. A space marinokat szemely szerint lecsereltem birodalmi gardistakra bar nemvolt szerepuk. A hajo tenyleg nagy: a teljes jatekido cirka negyedeben a 4 utolsonak megmaradt eldat hajkurasztak rajta.

    (bocs az ekezetek miatt, feregirasos billentyuzeten irok:))



    Tran

    2010-01-14 19:34:52

    Gottried, Donsam:

     

    Dark Heresy axiómák.

     

    1.) A Dark Heresy a Calixis-szektorban játszódik. Hogy messzire ne menjünk, ajánlom figyelmetekbe a könyv hátlapját.

     

    2.) Ha nem lenne elég a Dark Heresy: Core Rulebook nevű szent szöveg, az Inquisitor's Handbook, a Creatures Anathema és a Disciples of Dark Gods című kötet is kielégítő tartalmakkal szolgál a Calixis-szektor tekintetében, ami legjobb tudomásom szerint az eddigi legkidolgozottabb, legkövetkezetesebb, legrealisztikusabb (mintha erről lehetne itt beszélni) része lett a Warhammer 40k univerzumának.

     

    No offense! ;)

     

    Üdv, Tran

     

    <small>Iróni-A-Méter: 4/5</small>




belépés jelentkezz be    

Back to top button